Tranquility's blog

"When the thorn bush turns white that's when I'll come home..."

Utolsó kommentek

2009.04.27. 15:32 Tranquility

M.S. #01 - James Morrison

 Sziasztok!

Az M.S. annyit tesz hogy 'Music Streaming', és ez alkalommal teljesítem amit igértem. Az első zenével kapcsolatos bejegyzésem! Ha valamiről, akkor a zenéről mindig tudok beszélni, és legalább belekóstoltok a zenei ízlésmbe.

Előre szólok! Meglehetősen elvetemült zenei ízlésem van, és nem feltétlenül reprezentálja a valós énemet, viselkedésemet, kinézetemet. Nos a lényeg az, hogy egy jó cimborám, Beat (tényleg ez a beceneve, nem a névtelenség miatt találtam ki), mutatott egy remek zenét, amit tegnap óta nem tudok kiverni a fejemből. Úgy döntöttem hogy megosztom veletek a nagyszerű zenét. Biztosan mindenki ismeri James Morrisont, mostanában elég felkapott zenész. Egyébként szerintem minden száma vagy nagyon jó, vagy hallgatható.

Tehát: James Morrison - You Make It Real

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thornbush.blog.hu/api/trackback/id/tr721089446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása