Tranquility's blog

"When the thorn bush turns white that's when I'll come home..."

Utolsó kommentek

2009.04.24. 21:16 Tranquility

Kész a videó!

Halandók!

Úgy döntöttem hogy mivel már én is nagyon neki akarok állni tanulgatni hogyan kell videót szerkeszteni, úgy döntöttem hogy nem várok tovább, gondolom már ti is vártátok legalább úgy mint én ezt a videót hogy elkészüljön: tehát itt van, de webcammal. Amit tudni kell róla az az, hogy egy youtube-os vlogger videójára Response-ként töltöttem fel, eleinte úgy gondoltam hogy ez nem lesz elég jó kezdő-videó a blogra, de hát a végeredmény magáért beszél. Zene: Justice - Phantom II.

 

U.i.: Sajnos nem arról szól, amiről igértem hogy szólni fog, de szerintem tetszeni fog. És vegyétek figyelembe a videó címét!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thornbush.blog.hu/api/trackback/id/tr531084750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása