Tranquility's blog

"When the thorn bush turns white that's when I'll come home..."

Utolsó kommentek

2009.05.01. 11:19 Tranquility

Dexter Morgan

Dexter Morgan.

A kedvenc sorozatgyilkosom mostanság, még Réka ajánlotta nekem pár hete. :)

Nagyon jó kis sorozat, úgy döntöttem letöltöm, és megnézem az első évadot úgy ahogy van. Nos, ha lett volna több időm, szerintem hamarabb megnéztem volna mint egy hét alatt, hiszen annyira megtetszett hogy nem tudtam abbahagyni. Tök jó délutáni időtöltés megnézni egy részt, inni mellé egy teát, vagy akármit. Tetszenek az elmélkedései, amiket csak mi hallunk meg ő, tetszik ahogy viselkedik, jó pont nálam hogy gyúr :D (nem vagyok buzi), és szerintem egy elég jó színész is!

Már jön a 2. évad, és remélem hogy lesznek még érdekes dolgok benne. Teljesen a megszállottja lettem a Dexternek. Úgy, mint anno a Bear Gryllsnek.

Na jó, jó, a B.G. nagyobb arc, telómon is ő a háttér! :P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thornbush.blog.hu/api/trackback/id/tr401097062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása