Tranquility's blog

"When the thorn bush turns white that's when I'll come home..."

Utolsó kommentek

2009.04.20. 16:00 Tranquility

Drawning

Jó hír, rossz hír.

Jó hír: Megvan a kamera. Fel van töltve az akksi. Ki van próbálva, működik. Ötlet megvan, program amivel összevághatnám a videót megvan. Minden passzol, csak egy nem.

Rossz hír: Gyárilag ami jár Fire-Wire kábel hozzá az persze nem passzol az én videokártya kimenetemhez. De ez várható is volt, elsőre semmi sem sikerül (elektronikában). Bátyámnak volt kábele ami elvileg passzol az én gépembe. Úgy is tűnt, haza is hoztam, erre kiderül hogy az én gépem valahogy olyan furán van kialakítva (hogy szépen fogalmazzak) hogy Ez a kábel sem jó neki. De hogy honnan szerezzek...?

Amúgy intézkedem amint tudom. Kérdezősködöm, és egy ötletem is van hol kaphatnék kábelt. Sietek, sietek!

UTÓLAGOSAN: Gyökerénél hibádzó hibák hibás hibáinak alap hibái fedezhetőek fel hibás szövegemben, amit fölébb láthattok. Laci szólt, hogy a Fire-Wire kábelnek semmi köze a videókártyához. Mostmár nem javítom át, tehát a lényeg: nem működik egyik kábel se.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thornbush.blog.hu/api/trackback/id/tr821076235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása