Tranquility's blog

"When the thorn bush turns white that's when I'll come home..."

Utolsó kommentek

2009.04.25. 12:54 Tranquility

Kommentelés

 Üdv halandóim.

Nektek is tetszett a videó? Nekem is. Több helyről is visszahallottam hogy még a zene is passzol itt-ott, pedig teljesen véletlen. Igen, hibák is vannak benne, pl egy idő után már nincs rajtam a nyaklánc, a fényképezőgépnek csak a hátulját mutatom meg, meg az ollónál is látszik hogy nem fogom a szemembe szúrni. De szerintem ezektől még el se kell tekinteni ahhoz, hogy jó videó válhassék belőle.

Ma úgy döntöttem, hogy mivel látom hogy nem nagyon kommenteltek, csinálok egy amolyan tutorialt hogyan kell. Alábbiakban láthatjátok lépésről lépésre mire kell kattintani, illetve az én kommentárjaimat mellé.

1.) Kattints a Szólj Hozzá! linkre.

2.) Ha rákattintottál, kiugranak alatta ezek.

3.) Rákattintasz a regisztrációra, és kitöltöd kedved szerint.

4.) A végeredmény.

Sajnos a blog.hu-ra kell indapassos regisztráció, és csak úgy lehet kommentelni, de megéri, mert pl a www.rosszpcjatekok.blog.hu -ra is ezzel a felhasználóval tudtok kommentelni (illetve minden blog-hu-s blogra).

Adios

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thornbush.blog.hu/api/trackback/id/tr941085546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása